Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2016

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, A ́ Τάξη Γυμνασίου


Για τα μαθήματα Τεχνολογία Α ́, Β ́, Γ ́ Γυμνασίου εφαρμόζονται εκπαιδευτικές

μέθοδοι/διαδικασίες, και δεν διδάσκεται συγκεκριμένη ύλη, αφού η εκπαιδευτική

διαδικασία προσαρμόζεται σύμφωνα με την διαφοροποιημένη διδασκαλία, στα

ενδιαφέροντα και τις ικανότητες του κάθε μαθητή/τριας.

Η εκπαιδευτική διαδικασία προσαρμόζεται στα δεδομένα του εκπαιδευτικού

περιβάλλοντος του κάθε σχολείου και προσπαθεί να αξιοποιήσει τους διαθέσιμους υλικούς

πόρους, για την αποτελεσματικότερη διδασκαλία του μαθήματος προς όφελος των

μαθητών.

Το προτεινόμενο πλαίσιο προγράμματος σπουδών παρουσιάζεται με άξονες. Σε κάθε άξονα

αντιστοιχούν περιεχόμενο και εκπαιδευτικά αντικείμενα ανά αναπτυξιακό επίπεδο

μαθητών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, A ́ Τάξη Γυμνασίου

Εφαρμογή της Μεθόδου της Ατομικής Εργασίας για τη μελέτη της τεχνολογίας

Στόχοι του προγράμματος της εφαρμογής της μεθόδου Ατομικής εργασίας είναι οι μαθητές

να προβληματιστούν με την αξιοποίηση πηγών πληροφόρησης για:

 τις πολιτιστικές, κοινωνικές, οικονομικές και πολιτικές επιδράσεις της τεχνολογίας

 τις θετικές και αρνητικές επιδράσεις της τεχνολογίας στο περιβάλλον (τρόποι

μεγιστοποίησης των θετικών και ελαχιστοποίησης των αρνητικών), και τον ρόλο της

κοινωνίας στην ανάπτυξη.

 τη σταδιακή ανάπτυξη τεχνολογικών γνώσεων και δεξιοτήτων από τους μαθητές .

Ο Εκπαιδευτικός προκειμένου να δημιουργήσει ερεθίσματα στους μαθητές να

αξιοποιήσουν πηγές πληροφόρησης σχετικά με τεχνολογικά θέματα και να κάνουν σχετικές

παρουσιάσεις στην τάξη πραγματοποιεί διαλέξεις σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα

που περιστρέφονται γύρω από τους τεχνολογικούς άξονες και αφιερώνει τον χρόνο που

προβλέπεται στον ενδεικτικό προτεινόμενο χρονικό προγραμματισμό του αναλυτικού

προγράμματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου