Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2016

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, B ́ Τάξη Γυμνασίου

Για τα μαθήματα Τεχνολογία Α ́, Β ́, Γ ́ Γυμνασίου εφαρμόζονται εκπαιδευτικές

μέθοδοι/διαδικασίες, και δεν διδάσκεται συγκεκριμένη ύλη, αφού η εκπαιδευτική

διαδικασία προσαρμόζεται σύμφωνα με την διαφοροποιημένη διδασκαλία, στα

ενδιαφέροντα και τις ικανότητες του κάθε μαθητή/τριας.

Η εκπαιδευτική διαδικασία προσαρμόζεται στα δεδομένα του εκπαιδευτικού

περιβάλλοντος του κάθε σχολείου και προσπαθεί να αξιοποιήσει τους διαθέσιμους υλικούς

πόρους, για την αποτελεσματικότερη διδασκαλία του μαθήματος προς όφελος των

μαθητών.

Το προτεινόμενο πλαίσιο προγράμματος σπουδών παρουσιάζεται με άξονες. Σε κάθε άξονα

αντιστοιχούν περιεχόμενο και εκπαιδευτικά αντικείμενα ανά αναπτυξιακό επίπεδο

μαθητών.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, Β ́ Τάξη Γυμνασίου

Εφαρμογή της μεθόδου της ομαδικής εργασίας ή της γραμμής παραγωγής για τη μελέτη

της βιομηχανίας

Σημειώνεται ότι η εφαρμογή της μεθόδου της ομαδικής εργασίας ή της γραμμής

παραγωγής για τη μελέτη της βιομηχανίας που προβλέπεται από Αναλυτικό Πρόγραμμα

εξαρτάται από την ύπαρξη της υλικοτεχνικής υποδομής του σχολείου (εργαστήριο για την

Γραμμή Παραγωγής).

Στόχος της μεθόδου της ομαδικής εργασίας για την γραμμή παραγωγής και για την μελέτη

της βιομηχανίας είναι οι μαθητές σε αυτό το αναπτυξιακό στάδιο να διερευνήσουν σε

μεγαλύτερη λεπτομέρεια το σκοπό της τεχνολογίας. Από προσωπικές εμπειρίες και από

εμπειρίες στην τάξη οι μαθητές θα εξοικειωθούν με συγκεκριμένους τρόπους με τους

οποίους η τεχνολογία είναι δυναμική, και οι καθηγητές θα προσθέσουν σε αυτές τις

εμπειρίες, ενισχύοντας την ιδέα ότι η τεχνολογία αλλάζει σταθερά.

Οι δραστηριότητες στην τάξη θα βοηθήσουν τους μαθητές να καταλάβουν ότι η τεχνολογία

κάνει ικανούς τους ανθρώπους:

 Να βελτιώσουν τις σημερινές τεχνολογίες, να επεκτείνουν την αντίληψή τους για άλλες

τεχνολογικές ιδέες, και για να αναπτύξουν νέες τεχνολογίες.

 Να μάθουν πως η δημιουργικότητα είναι κεντρική ιδέα στην ανάπτυξη προϊόντων και

συστημάτων.

 Να είναι ικανοί να αξιολογούν την εμπορική εφαρμογή της τεχνολογίας.

 Να ερευνήσουν πώς οικονομικά, πολιτικά και περιβαλλοντικά ενδιαφέροντα έχουν

επηρεάσει την ανάπτυξή της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου