Ηλεκτρικό Κύκλωμα με Tinkercad
ΤΑΞΕΙΣ Α ΚΑΙ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Γνωστικό αντικείμενο ή γνωστικά αντικείμενα και τάξεις στις οποίες απευθύνεται
Τεχνολογία Γ γυμνάσιου Τεχνολογίες Διατήρησης Ενέργειας (να περιγράφει τον τρόπο λειτουργίας των συστημάτων μεταφοράς και διανομής ενέργειας) και Α' Γυμνασίου Τεχνολογίες Ενέργειας/ Ροής(να κατονομάζει τα δομικά στοιχεία ενός συστήματος μέτρησης. Να εντοπίζει τις εγκάρσιες ιδέες/έννοιες στη σύνθεση και λειτουργία του συστήματος, όπως σύστημα και υποσυστήματα, αίτιο και αποτέλεσμα.)
Φύλλο Εργασίας1
Ηλεκτρικό Κύκλωμα με Tinkercad:
Υλικά (στο Tinkercad)
- 1 Πηγή τάσης με χαρακτηριστικά 30V και 330μΑ
- 1 Αντιστάτης (220 Ω)
- 1 λαμπτήρας
1 βολτόμετρο και 1 αμπερόμετρο
- Καλώδια σύνδεσης
Δραστηριότητα 1: Αναγνώριση εξαρτημάτων
1. Άνοιξε το Tinkercad και δημιούργησε ένα νέο κύκλωμα.
2. Βρες και τοποθέτησε στον καμβά τα παρακάτω εξαρτήματα:
- πηγή τάσης, Αντιστάτης, λαμπτήρας
3. Συμπλήρωσε:
Δραστηριότητα 2: Δημιουργία απλού κυκλώματος
1. Σύνδεσε τα εξαρτήματα ώστε να δημιουργήσεις ένα απλό κύκλωμα που ανάβει ο λαμπτήρας.
2. Πρόσεξε τη σωστή πολικότητα του LED.
3. Εκκίνησε την προσομοίωση. Τι παρατηρείς;
4. Αν ο λαμπτήρας δεν ανάβει, δοκίμασε να αλλάξεις την πολικότητα ή την τιμή της αντίστασης.
Παρατηρήσεις;
................................................................................
Φύλλο Εργασίας2
Ηλεκτρικό Κύκλωμα με Tinkercad
Στο παρακάτω κύκλωμα
Δραστηριότητα 3: Πειραματισμός με αλλαγή των παραμέτρων
1. Άλλαξε την τιμή της αντίστασης (π.χ. 100 Ω, 470 Ω, 1kΩ).
2. Παρατήρησε πόσο φωτεινό είναι το LED κάθε φορά.
Ποια συμπεράσματα βγάζεις για τη σχέση αντίστασης και φωτεινότητας του λαμπτήρα;
................................................................................
Δραστηριότητα 4: Συμπεράσματα
1. Τι έμαθες από την κατασκευή και τη λειτουργία του κυκλώματος;
2. Πώς σε βοήθησε το Tinkercad στην κατανόηση του ηλεκτρικού κυκλώματος;
Απάντηση:
................................................................................
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου