Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2017

Eκδρομή εκπαιδευτικής ρομποτικής A' τάξη γυμνασίου 12-12-2017

Γιατί δίνουμε τόσο βάση στην υλοποίηση εκδρομής εκπαιδευτικής ρομποτικής και στη διδασκαλία εκπαιδευτικής ρομποτικής γενικότερα;
Τα σημερινά παιδιά έχουν γεννηθεί σε περιβάλλον που ευνοεί την επαφή με τις νέες τεχνολογίες καθώς η πρόσβαση σε υπολογιστή, tablet, smartphone και κάθε ειδους ηλεκτρονική συσκευή είναι πιο εύκολη από ποτέ. Το ουσιαστικό στοίχημα είναι εάν θα καταφέρουν να χρησιμοποιήσουν τον διαθέσιμο εξοπλισμό ως εργαλείο μάθησης και όχι μόνο ως παιχνιδομηχανές.
Η ραγδαία ανάπτυξη της εκπαιδευτικής ρομποτικής σε παγκόσμιο επίπεδο οδήγησε εκατοντάδες εταιρείες στην παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού αλλά και αντίστοιχου εξοπλισμού. Έτσι η δημιουργία ρομπότ καθίσταται πλέον εφικτή ακόμη και από παιδιά προσχολικής ηλικίας. Η δημιουργία ενός ρομπότ χωρίζεται σε δύο βασικούς τομείς: την κατασκευή και τον προγραμματισμό του. Οι παραλλαγές που μπορούν να αναπτυχθούν είναι πρακτικά απεριόριστες και εξαρτώνται από το πρόβλημα το οποίο καλείται να λύσει το ρομπότ που θα κατασκευαστεί.
Το ρομπότ είναι μια κατασκευή που από μόνη της εξάπτει την φαντασία και τραβάει την προσοχή των μαθητών, συνεπώς, χρησιμοποιώντας το με τον κατάλληλο τρόπο τα παιδιά μπορούν να μάθουν και να κατανοήσουν στην πράξη πλήθος εννοιών αναπτύσσοντας παράλληλα πολύ σημαντικές δεξιότητες, όπως:
  • Η ομαδικότητα.
  • Η ανάπτυξη του λόγου.
  • Η μεθοδικότητα και η υπομονή.
  • Η επίλυση σύνθετων προβλημάτων.
  • Η συγκρότηση δομημένης σκέψης.
  • Η άμιλλα.
Ενώ παράλληλα έρχονται σε επαφή με βασικές αρχές της φυσικής, των μαθηματικών, της τεχνολογίας, της μηχανικής και του προγραμματισμού




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου