ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΛΑ ΣΤΗΝ ΔΡΑΣΗ
«Έλα στη δράση» (με υπεύθυνη την κα Τριανταφυλλιά Λούκου) και τους καθηγητες
ΚΕΧΑΓΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
ΤΣΑΤΣΑΡΩΝΗ ΓΕΩΡΓΙΟ
ΖΥΜΑΡΗ ΓΕΩΡΓΙΟ
Πώς το προσεγγίζουμε;
Κατανόηση του ποια είναι τα οφέλη της υγιεινής διατροφής και πώς επιτυγχάνονται μέσα από την οικιακή καλλιέργεια λαχανικών ανακύκλωσης.
Τα παιδιά να δράσουν πρακτικά χρησιμοποιώντας τις θεωρητικές γνώσεις και να παράξουν προϊόντα τα οποία θα καταναλώσουν οι οικογένειές τους.
Αναγνώριση υπαρχουσών δράσεων κοινωνικής καινοτομίας και κοινωνικής επιχειρηματικότητας και να γνωρίσουν τις αρχές του κοινωνικού επιχειρείν.
Να αποκτήσουν τις δεξιότητες : ομαδική εργασία ,επικοινωνία ,χρήση διαδικτυακών προγραμμάτων , χρήση γεωργικών εργαλείων, επιχειρηματική δραστηριότητα .
Η ιδέα «Διαχείριση απορριμμάτων-κομποστοποίηση και καλλιέργεια» που υποβλήθηκε και ειχε συμμετοχή στο πρόγραμμα «Διαγωνισμός Κοινωνικής Καινοτομίας» (Social Innovation Relay) που υλοποιείται σε παγκόσμιο επίπεδο από τον Οργανισμό Junior Achievement, και απευθύνεται σε μαθητές ηλικίας 15-18 ετών (Γ΄ Γυμνασίου & Λυκείου).
Πρόκειται για ένα διαδραστικό, διαδικτυακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα σχεδιασμένο έτσι ώστε να ενθαρρύνει τους μαθητές να αναπτύξουν καινοτόμες ιδέες και λύσεις για τα σύγχρονα κοινωνικά προβλήματα και παράλληλα να τους δώσει τη δυνατότητα να καλλιεργήσουν δεξιότητες που χρειάζεται να αναπτύξουν για να γίνουν κοινωνικά υπεύθυνοι επαγγελματίες στο μέλλον. Οι μαθητές που συμμετέχουν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα εξοικειώνονται με την έννοια της κοινωνικής επιχειρηματικότητας και παράλληλα αναπτύσσουν τις δικές τους δημιουργικές και καινοτόμες λύσεις σε πραγματικά κοινωνικά προβλήματα δουλεύοντας σε μικρές ομάδες 2-4 ατόμων.
Η ομάδα μαθητών με την υπεύθυνη εκπαιδευτικό κατόρθωσε να προκριθεί και να βρίσκεται ανάμεσα στις 20 καλύτερες ιδέες που θα λάβουν μέρος πρώτα σε Πανελλήνιο κι αν όλα πάνε καλά και στον Παγκόσμιο on-line διαγωνισμό. Πολλά συγχαρητήρια στην άξια ομάδα και καλή επιτυχία στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου